Wp Automatic ile Pinterest Affiliate Marketing

Resim
Wp Automatic ve Pinterest Automatic ile Pinterest Affiliate Marketing Herkese Merhaba, Pinterest güncelleme yaptı sanırım. Şuan sistem çalışmıyor. Konuyu okuyanları bilgilendirmek istedim. İlgili kişilerle görüştüm Çözüm bulamadık. Konuyu Silmiyorum belki birisi çözüm üretebilir. Bilginize Bugün sizlere pin to pin sisteminden aşina olduğunuz Themeforest'taki Wordpress Automatic ve Pinterest Automatic ile Pinterest üzerinden nasıl affiliate marketing yapılır onu anlatacağım.  Affiliate Marketing'e aşina olmayan varsa Affiliate Marketing Rehberini inceleyebilir. Affiliate yapılabilecek platformlara bakabilir ve kendine uygun alanı seçebilir. Bu yazı Pinterest üzerine olacak ve Admitad Satış Ortaklığı programı üzerinden anlatacağım. Aslında mantığı aynı olduğu için tüm affiliate programları için uygulayabileceksiniz.  Admitad kullanımı için hem youtube'daki kendi tanıtım videolarını izleyebilir hem de benim yazdığım görsel içerikli yazıları okuyabil

Admitad Affiliate Programı Tanıtımı

 Admitad Affiliate Programı Tanıtımı


İlk olarak Admitad Affiliate Panelini tanıtmak istiyorum. Çünkü, benim en çok para kazandığım panel admitad. Admitad bir çok e-ticaret siteninin olduğu bir affiliate portalı. Türkçe desteği olması ayrı güzel bir konu. Aklınıza takılan her şeyi sorabiliyor ve kısa süre içinde cevap alabiliyorsunuz.



İlk önce Admitad sitesine giderek yayıncı kısmından kayıt oluyoruz. Gerekli bilgileri doldurduktan sonra üyeliğimizi açmış oluyoruz. Affiliate işleriniz için yeni bir gmail hesabı açarak kayıt olmanızı tavsiye ediyorum. Çünkü bir çok araç için üye olurken mail adresinizi istiyorlar. Hepsinin aynı mailde toplanması size kolaylık sağlayacaktır. İleride bu dediğimi anlayacaksınız.



 Hesabımızı açtıktan sonra bizi şöyle bir ekran karşılıyor.


Bu ekranda 
  1. Son 30 günlük istatistiklerinizin bulunduğu tablo
  2. Bu kısımda Ad Space seçebiliyorsunuz. Ad space istediğiniz kadar açabiliyorsunuz. Örneğin blog için ayrı sosyal medya hesaplarınız için ayrı ad space ve programları kullananiliyorsunuz.
  3. Bu kısımda Earned Today ( Bugün kazanılan komisyon ) , On Hold ( Aktif olarak kazanılan ama onay bekleyen ödemeler ), Delayed ( Bazen sitelerin hesabında para olmadığı için geçikme oluyor ama ilerleyen süreçte bakiye onaylanıp paranızı alabiliyorsunuz ) Payout diyerek paranızı çekebiliyorsunuz. Bu kısmı para nasıl çekilir yazısında ayrıca göstereceğim.
  4. Burada son haberler mevcut. Yeni programlar, katıldığınız programların güncellemeri vs yer alıyor.

Sıradan gidersek Tools Kısmında aşağıdaki araçlar yer alıyor.



  1. Ad Server : Yeni bir Ad Space ( Reklam Alanı ) açmak için kullanılan sekme.
  2. Daha önce oluşturduğunuz refli linklerin çalışıp çalışmadığını kontrol edebileceğiniz alan.
  3. Hiç Kullanmadım :) Ama raporları kendi sisteminizde takip etmenize yarıyor sanırım.
  4. Retargetting ( Yeniden Hedefleme ) yapmak istiyorsanız burayı kullanıyorsunuz. Ben hiç kullanmadım.
  5. Adı üstünde indirim kuponlarının olduğu sayfa
  6. Refli link oluşturma aracı
  7. Kırık linkleri gösteren kısım
  8. Admitad Chrome Extension indirme yeri ( Bu eklentiyle 2 tık ile refli link oluşturabiliyorsunuz 
  9. Sitenizi Ad blocktan koruma için olan araç. Ben kullanmadım
  10. Kısa link oluşturma aracı.
  11. Sitenizdeki içeriklerdeki bazı kelimelere alakalı linkleri yerleştiriyor sanırım. Ben kullanmadım
  12. Yandexi hiç kullanmadım
  13. Google ads ile admitadı eşleştirebileceğiniz araç
  14. Bu kısımda başvuru yapıp ofline indirim kodları için sitelere başvuruyorsunuz. Örneğin sizin için özel kod oluşturuyorlar Asitesi10 gibi bu kodu kullanan olursa linkinize tıklamasa bile size komisyon yazıyor.
Bu araçlardan Coupon ve Admitad extensionı aktif olarak kullanıyorum. Diğerleri çok kullanılmıyor.

Programlar


Programs kısmından satış ortaklığını yapacağımız programları seçiyoruz. Burda bazı programlar otomatik kabul ediyor. Bazıları onay sürecine alıyor. Eğer yeni başlıyorsanız, sosyal medyada takipçiniz yoksa, websitenizde trafik çok az ise aliexpress kabul etmiyor. İşe yaramaz trafik olarak görüyorlar sanırım. Solda autoaccept kısmı var. Direk onaylanıp linkleri alabileceğiniz programları filtreliyor.

  1. Cookie yani çerez süresi (Aliexpress için 3 gün, altta Shein var onda 30 gün mesela ). Çerez süresi: Birisi linke tıklayınca sizin çereziniz kullandığı tarayıcıya atılmış oluyor. 3 gün içinde ister sizin pazarladığınız ürünü alsın, isterse o ürünle alakası olmayan bam başka bir ürünü alsın yine de size affiliate komisyonu geliyor. 
  2. Avarage Payment Rate: Ödemenin yapılma süresi. Satış gerçekleştikten sonraki süre.
  3. Komisyon Oranları: Bu oran yine programdan programa değişiyor. Aliexpresste ortalama %3, Shein'de %10 
  4. Approval Rate: Ortalama affiliate gelirinin onaylanma tutarı. 

Product Feed Kısmına hiç girmiyorum onunla uğraşmak çok zor. Merak eden varsa özel olarak sorabilir.

Raporlar


Raporlar kısmında güncel ve eskiye dönük istatistikleri görebiliyorsunuz.

  1. Ad Space'e göre, Programa göre gibi farklı şekillerle tıklama ve kazanları görebileceğiniz raporlama ekranları var.
  2. Tarih aralığını belirleyebiliyorsunuz.
  3. Reklam alanlarını ayrı ayrı tıklamaları ve ne kadar kazandığınızı görebiliyorsunuz.
  4. Satışları buradan takip edebiliyorsunuz. Mavi renkli olan 2 rakamına tıklayınca daha detaylı görebiliyorsunuz. Saat, etiket vs gibi.
  5. Onaylanan ödemeler bu kısımda. Şuan yeni satış olduğu için gözükmüyor normalde aşağıdaki gibi gözükecekti.

Örneğin Mayıs ayından 11.14 reddedilen ödeme. 653.58 Bekleyen. 141.34 Onaylanan kazancım bulunuyor.

Yorumlar

  1. Selamlar ben 10 gündür admitad ile uğraşmaktayım. Günlük ortalama 600 tıklama alıyorum fakat işlem olmuyor. Bunun özel bir sebebi var mı yoksa herkeste mi böyle?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hangi Platformda Affiliate Marketing Yapılabilir ?

Affiliate Marketing (Satış Ortaklığı Nedir ? )

Wp Automatic ile Pinterest Affiliate Marketing